Sohbet Sitesi Facebook reklamları vakfınıza giriş yapın

Sohbet Sitesi Facebook reklamları vakfınıza giriş yapın

Bu sürecin ilk adımı hesap temelinizi denetlemek ve mevcut en iyi uygulamaları takip ettiğinizden güvenli olmaktır.

Bu aşamadaki temel bileşenler şunlardır:

  • Doğru dönüşüm seyretme
  • Kampanya hedefleri
  • Dönüşüm etkinliği ve optimizasyon ayarları
  • Yaratıcı mükemmellik
  • En iyi uygulamalara bağlılık

Bu bileşenler üstünde neler denetim etmeniz gerektiği hakkında daha çok konuşalım.

1. Dönüşüm seyretme

Dönüşüm izlemeyi Facebook reklamlarındaki başarınız için oldukca mühim olduğundan ilkin bu adımı listeledim. Sohbet Sitesi Niçin? Bu sebeple dönüşüm seyretme, algoritmaya hesabınızda başarının iyi mi göründüğünü söyler. Doğru dönüşüm izlemeye haiz olmak, Facebook’un reklamlarınızın yayınlanmasını hedefinize ve hedeflerinize gore optimize etmek için gereksinim duyduğu sinyalleri sağlamanıza olanak tanır.

Adım atmak için pikselinizin muntazam şekilde tetiklendiğini onaylamanız gerekir. Durumunuzu incelemek için etkinlik yöneticisine gidin.

Mevcut tüm dönüşüm işlemlerinizi yaptıktan sonrasında kendinize şunu sormalısınız:

  • Şu anda sayılmayan ve kıymetli olmayan herhangi bir dönüşüm işlemi var mı?
  • Mevcut kurulum bu işlemin işletme değerine uyuyor mu?
  • İzlenmesi ihtiyaç duyulan noksan dönüşüm etkinlikleri var mı?

Dönüşüm izlemenizde ilerlemeniz ihtiyaç duyulan değişikliklere öncelik vermek için denetiminizi kullanın.

2. Kampanya hedefleri

Dönüşüm seyretme Facebook’a hesabınızda başarının iyi mi göründüğünü söylerken, chat siteleri hedefleriniz Facebook’a hedefinizin ne işe yaradığını söyler (AKA sizin için başarmak için algoritmayı aradığınızı). Seçtiğiniz hedefe ulaşmak söz mevzusu olduğunda, Facebook algoritmasının mükemmel bir dinleyici bulunduğunu güvenle söyleyebilirim – bu yüzden doğru hedefi seçmek önemlidir.

Kampanyanızı oluştururken Facebook’un hedef seçenekleri

Yukarıda görebileceğiniz benzer biçimde, Facebook, reklamverenlerin hedeflerine bağlı olarak seçebilecekleri oldukca çeşitli seçenekler sunar. Mevcut kampanya hedeflerinizi incelerken, pazarlama dönüşüm huninize ve hedeflerinize uyum sağlamanız gerekir

Hedefiniz bir tek pazarlama yolculuğunuzla uyumlu değil, bununla beraber her aşamada iş hedefinizle de uyumlu olmalıdır. Chat sitesi başlamanıza destek olmak için, hedef eşlemelerine birkaç örnek.

Her işletme değişik amaç ve hedeflerle benzersiz olsa da, mevcut hedef seçimlerinizin enerjisini denetim ettiğinizde bu size rehberlik etmelidir.

3. Dönüşüm etkinliği ve optimizasyon ayarı

Algoritmayı hedeflerinize iletmek için gereksinim duyduğu bilgilerle donatmanın son parçası, dönüşüm etkinliğiniz ve reklam dağıtımı seçimleri için optimizasyonunuzdur .

Dönüşüm seyretme, data toplama için zemin hazırlarken, dönüşüm etkinliği algoritmaya reklam kümenizdeki başarının temel göstergesini bildirir. Sohbet siteleri Ek olarak, reklam dağıtımı seçimi optimizasyonunuz, algoritmaya reklam yayınını bu sinyallere ve hedeflere gore iyi mi optimize edeceğinizi bildirir.

Hedeflerde yaptığınız benzer biçimde, mevcut ayarlarınızı denetlemek ve hedeflerinize uygun olduklarından güvenli olmak için bu zamanı kullanın.

Hedefleriniz ve ayarlarınız hakkında daha çok data için Facebook Kampanya Hedefleri: Her Reklamverenin Bilmesi Gerekenler’e göz atın.

4. Reklam yaratıcı mükemmellik

Sizin reklam öğesi yapmak yada Facebook reklam başarısını kırabilir. Reklam reklam öğeniz kaydırma durdurmuyorsa, reklamınızla ilgili işlem yapmak için hedef kitlenizle asla etkileşim kurma fırsatınız olmaz.

Mevcut reklam öğenizi denetlemek ve yaratıcı mükemmellik elde etmek için nerede iyileştirebileceğinizi idrak etmek için bu zamanı ayırın. Iyi mi başlayacağınız aşağıda açıklanmıştır:

  • Reklam öğenizdeki metni sınırlayın: % 20’den daha azca metin içeren resimler daha iyi performans gösterir ve Facebook tarafınca tercih edilir. Kullanım Facebook’un paylaşımlı metin aracı da reklamları incelemek için.
  • Reklam öğenizde video / animasyon kullanın: Videonun, statik reklamlardan daha çok etkileşim sağlamış olduğu kanıtlanmıştır. Hareketsiz görüntüleri videoya dönüştürmenin dört yolunu buradan öğrenin.
  • Reklam öğenizi değişik yerleşimler ve cihazlar için optimize edin: Kullanıcı davranışı ve içerik tüketimi, yerleşimler ve cihazlarda farklıdır. İnceleme Facebook’un belgelerine varlık özelleştirmeyle ilgili.
  • Video reklam öğenizi ses kapalı görüntüleme için optimize edin:  Araştırmalar Facebook videolarının% 85’inin ses olmadan izlendiğini gösteriyor. Ses açık yada kapalı olarak görüntülenen kullanıcılar için altyazı ilave edin.

En iyi reklam öğesi uygulamaları ve örnekleri hakkında daha çok data için şu kaynaklara göz atın:

  • 100’den fazla Görüntülü Reklam Tasarladım: İşte Öğrendiklerim
  • Katil Kancalı Facebook Video Reklamınızı Geliştirmenin 11 Yolu
  • İnternetin Görmüş olduğu En İyi 5 Reklam Kampanyası

5. Mevcut en iyi uygulamalar

İlk dört adımda en iyi temel uygulamaları incelerken, bu aşama Facebook hesabınız için en üstteki kiraz olmalıdır.

Tamam, şimdi ne yapacağımızı ve mevcut vakfınızı iyi mi denetim edeceğinizi inceledik, şimdi rampa halletmeye hazırlanma zamanı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir