Sohbet Siteleri Facebook Reklam Kurtarma için Adım Adım Kılavuz

Sohbet Siteleri Facebook Reklam Kurtarma için Adım Adım Kılavuz

Geçen ay, Facebook aylık 2,6 milyar kullanıcılı yeni bir rekor kırdı. Araştırmalar, tüketicilerin% 47’sinin salgın sırasında sosyal medya kullanımını artırdığını gösteriyor. Sohbet Siteleri Çevrimiçi ortamda daha fazla kişi ve PPC hesaplarının COVID-19’un ilk etkisinden sonra geri döndüğünü gösteren verilerle, Facebook reklamlarını yeniden etkinleştirme stratejinizi düşünmeye başlamanın zamanı geldi.

Salgının ne zaman sona ereceğini veya ekonominin ne zaman toparlanacağını tahmin edemeyiz, ancak çevrimiçi reklamcılık hesaplarınızı mevcut duruma nasıl yanıt vereceğini ve sonra nasıl artacağınızı (hazır olduğunuzda) nasıl bileceğimizi biliyoruz. Bugün, Facebook reklamcılığına odaklanacağım ve işte şunları ele alacağım:

  • Bugün YG için yaptığınız harcamaya nasıl öncelik tanınırsınız?
  • Mevcut Facebook reklamları hesabınızı denetlemeyle ilgili ipuçları
  • Hesabınızı yedeklemeye yönelik adımlar
  • Ölçeklendirirken nelere dikkat etmelisiniz?

Google Ads kurtarma ile ilgili önceki blog yayınımı okursanız, Facebook reklamlarını kurtarma adımlarının benzer bir işlemi izlediğini fark edersiniz – sohbet sitesi ancak adımların benzer görünmesi ayrıntıların olduğu anlamına gelmez. Bir reklamveren olarak, bunların gerçekten iki farklı platform olduğunu biliyorsunuz.

Şimdi Facebook’a özel hesap kurtarma işlemine başlayalım.

Bugün YG için harcamanıza öncelik verin

Tüketiciler pandemi sırasında sosyal medyayı daha çok kullanıyorlar ve bu davranış değişikliği Facebook’ta rekor bir aktif kullanıcı sayımına yol açtı ve bu da ilk çeyrek kazanç raporlarında açıkça görülüyor.

Aktif kullanıcı sayısı ve gelirindeki karşıt trend çizgileri, bize reklamverenlerin Facebook reklamcılığına yaptıkları yatırımı geri çektiklerini gösteriyor – chat siteleri bu da reklam platformlarında yaygın bir eğilim.

Bununla birlikte, reklam harcaması azalırken ve kullanıcı etkinliği artarken, reklamverenler bu süre zarfında maliyet KPI’larında bir azalma görmektedir. Bu eğilim, BGBM’deki (bin gösterim başına maliyet) bir düşüşle başlıyor – müşteri tabanımızda% 35’lik bir azalma görüyoruz. BGBM ile birlikte, reklamverenler için EBM (edinme başına maliyet) azalmaktadır; EBM’de% 23 azalma gördük.

Peki bu ne anlama geliyor? Bu, bu süre zarfında Facebook’ta reklam vermeye devam edebiliyorsanız, bugün yatırımınızdan daha fazla sonuç elde edebileceğiniz anlamına gelir .

Mevcut eğilimler ve belirsizlikler kontrolümüz dışındayken, reklamverenlerin bu süre zarfında neleri kontrol edebileceğine odaklanalım – bugün reklam harcamanızdaki YG’yi en üst düzeye çıkarmak için hesabınızda yaptığınız işlemler.

Hesabınızdaki hızlı kazanma fırsatlarını belirlemek için bu kontrol listesini kullanın.

Hesabınızın şu anki durumunda iyi durumda olduğunu düşündüğünüzde, odağınızı hesabınızı yedeklemeye yönlendirelim.

Sonraki birkaç adımın önemini güçlendirmek için, bir maraton koşmak için hızlı bir benzetme kullanalım.

Diyelim ki altı ay önce bir maraton koştunuz ve o zamandan beri haftalık kilometrenizi% 70 azalttınız. Şimdi, başka bir maraton almaya hazır olduğunuza karar verdiniz. Chat sitesi  yarını denerseniz bu maratonu aynı anda veya daha iyi bir zamanda bitirmeye hazır mısınız?

Hiç alışılmadık bir şekilde. Mevcut fitness seviyenizi kontrol etmek için zaman ayırmanız ve maratonunuzda iyi koşmak için kilometrelerinizi yeniden ölçeklendirmek için bir plan yapmanız gerekir.

Aynı işlem, Facebook reklam harcamaları yedeklemenizi hızlandırmaya gider; mevcut durumunuzu kontrol etmeli ve yöntemsel bir plan tasarlamalısınız. Bu sonraki adımlar, hesabınızın karşılaştırmalı değerlendirmelerini ve KPI performansını korurken (hatta iyileştirirken) Facebook reklamlarınızı ölçeklendirebilmenizi sağlamak için önemli adımlarda size yol gösterecektir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir