Sohbet Siteleri Etkisi altına alan Pazarlama
Hiçbir şeyi aradıysanız ve derhal “reklam” etiketi olan herhangi bir şeyi durmadan kaydırdıysanız, muhtemelen metin yazarlarının oyunlarını yükseltmeleri gerektiği anlamına gelir. Sohbet Siteleri Alternatif olarak – ve ben bunu devamlı yapıyorum – caddeden aşağıya inip bazı posterler görürseniz ve iki kere alırsanız? Bravo..
Metin yazımı zor olsa gerek — umutsuzca iyileşmeye çalışan birinden alın! Bir reklam kampanyası yapabilir yada kırabilir. Bundan dolayı, daha çekici ve başarıya ulaşmış pazarlama kopyaları yazmanıza destek olmak için bu ipucuları derledim.
Hedef kitlenizi tanımlayın
İlk ilkin, kime sattığınıza karar verin. Spesifik olun. Teklifinizin beklentileri gamı çalıştırıyorsa, bir kitleyi daha spesifik olarak hedeflemek için bir alt bölüm seçin. Chat Siteleri Mesela, üniversite öğrencileri pazarlama kopyasına aile odaklı taşra sakinlerinden değişik tepki vereceklerdir.
Bir hedef seçin
Bu pazarlama kopyasının birisini halletmeye zorlaması için ne istiyorsunuz? Satın almalarını sağlamak için bir internet sayfasına gitmelerini ister misiniz? Daha çok informasyon için kaydolmalarını ister misiniz? Yoksa fizyolojik bir yere mi gidiyorsunuz? Yazmaya başlamadan ilkin reklamınızdan yada pazarlama kopyanızdan ne istediğinize karar verin.
Aciliyet yaratın
Zorlayıcı bir kopya yazarken, aciliyeti çoğaltmak kolay bir taktiktir . “Kaçırmayın!” “Anneler Günü tarafınca sohbet sitesi çiçek teslim edilmesi için şimdi sipariş verin”. Bunların çoğunu radyoda duyacaksınız ve bu reklamların ve öteki video senaryolarının da çarpıcı pazarlama kopyasına ihtiyacı bulunduğunu unutmayalım.
Verilerle yedekleyin
Kopyalama söz mevzusu olduğunda, istatistikler inanılmaz derecede ilgi çekicidir. İnsanlar chat sitesi akranlarının% 57’sinin bu tür avokadolardan nefret edip etmediklerini bilmekten hoşlanıyorlar – Bilmeliler ne? Oldukça tıkırtı, fakat kimi zaman tıklamaları elde etmek gerekir.
Benzer yazılar