Facebook reklamcılık hesabınızı yedeklemeye hazırlayın

Facebook reklamcılık hesabınızı yedeklemeye hazırlayın

Hesap yapınızın doğru ve güncel bulunduğunu onayladıktan sonrasında, hızlandırmaya hazırlanmak için üç adım vardır. Yapmanız gerekenler:

  1. Performansı inceleyin
  2. Rekabet ortamını değerlendirin
  3. Son değişikliklerinizi inceleyin

Bunların chat siteleri her birinin niçin bu kadar mühim bulunduğunu ve hesabınızı iyi mi hazırlayacağınızı ele alalım.

1. Performansı inceleyin

Harcamalarınızı artırıp artırmamaya hazır olun, Facebook reklam hesabınızın bugün nerede durduğunu ve bunun pandemi esnasında iyi mi geliştiğini rapor etmelisiniz. Elektronik tablo seven bir pazarlamacı olarak, bu aşamada uzaklaşabilirim – mümkün olan her metriği çekerek ve her trendi çizerek. Bu benim zamanımın yada seninkinin en iyi kullanımı değil. Günün sonunda, performansın Facebook’ta iyi mi geliştiğine dair net bir öykü anlatmak istiyoruz. Chat sitesi bunu başarmak için, ilk analizinizi temel platform metriklerine odaklamanızı tavsiye ederim:

Harcama iyi mi gelişti:

  • Averaj günlük harcama

Potansiyel müşteriler reklamlarınızla iyi mi etkileşime girer:

  • Averaj tıklama oranı (TO)
  • Averaj katılım oranı
  • Averaj dönüşüm oranı (CVR)

Maliyetleriniz yeni trendlere bakılırsa iyi mi gelişti:

  • Averaj tıklama başına maliyet (TBM)
  • Averaj işlem başına maliyet (EBM)

Bu KPI’ları süre içinde gruplandırarak ve karşılaştırarak, hesabınızın iyi mi geliştiğinin öyküsünü anlatmaya başlayabilirsiniz. Sohbet siteleri Daha detaylı informasyon edinmenize ve Facebook reklamcılık sonuçlarınızı çözümleme etmenize destek olması için şu kaynaklara göz atın:

  • Sektörlere Gore Facebook Reklamları
  • WordStream’in İşletmeler için Kaynaklar COVID-19’da Geziniyor
  • Parasız Facebook Reklamları Performans Derecelendiricisi

2. Rekabet ortamını değerlendirin

Yaptığınız değişimleri ve performansın iyi mi geliştiğini incelerken, rekabet ortamınızın teslimatınızı iyi mi etkilediğine bakmalısınız. Sen kullanabilirsiniz Facebook reklam kütüphane, rakiplerinizin arama tekliflerini görmek ve onların son olarak reklam etkinliğini gözden geçirin.

Direkt rakiplerinizin stratejilerinin performansınız üstünde bir tesiri olsa da, hedeflemenizle çakışan tüm reklamverenlerle reklam alanları için rekabet ettiğinizi de ihmal etmeyin. Facebook reklamlarınızın kurtarılmasına hazırlanırken, öteki reklamverenlerin de aynı şeyi yaptığını ihmal etmeyin. Reklamverenler harcamalarını artırdıkça açık artırmadaki rekabet artacaktır. Bu, BGBM’deki düşüşün (daha ilkin gösterilen) geri dönme olasılığının yüksek olduğu anlamına gelir ve bu da YG’yi en üst düzeye çıkarmak için hesap kurtarma işleminiz için doğru adımları izlemenizi mühim hale getirir.

3. Son değişikliklerinizi gözden geçirin

Google Ads, bu aşamayı reklamverenler için birazcık daha kolaylaştırır – etiketler ve değişim geçmişi ile son olarak ve mühim hesap değişikliklerinizi süratli bir halde inceleyebilirsiniz. Sohbet Sitesi Facebook’ta bir değişim geçmişine erişemeseniz de, hesap makyajınızın iyi mi geliştiğine bakabilirsiniz. Tarih aralığınızı bir karşılaştırma ile ayarlayarak başlayın.

Burada, yeni duraklatılmış kampanyaları yada reklam kümelerini ve harcamalardaki mühim değişimleri aramalısınız. En büyük değişimleri belirlerken, kendinize birkaç önde gelen suali problem:

Kampanyanız bütçeyle sınırı olan olduğundan bu değişim uygulandı mı?

  • Öyleyse, bütçeleriniz arttıkça reklam dağıtımında daha çok özgürlük sağlamak için değişikliği geri almayı düşünmelisiniz.
  • Mesela, EBM hedeflerinize ulaşan, sadece bütçedeki sınırlamalar sebebiyle duraklatılan bir reklam kümesini tekrardan etkinleştirmek isteyebilirsiniz.

Bu değişim performansta bir aykırı kıymet olduğundan mi uygulandı?

  • Öyleyse, averaj KPI’nızla olan mesafeye bakılırsa bu değişimleri ortadan kaldırmalısınız.
  • Mesela,% 40 daha yüksek EBM’si duraklatılmış bir reklam kümesini korurken, hesap averajınızdan% 5 daha yüksek EBM’ye haiz bir reklam kümesini tekrardan etkinleştirmek isteyebilirsiniz.

Hesap kurtarma işleminizin bu aşamasında şu ana kadar tartıştıklarımızı gözden geçirelim:

  • Hesabınızı bugün YG için optimize etme
  • Hesap temelinizi araştırma
  • Hesabınızı harcamaları çoğaltmak için hazırlama

Bu, bu sürecin son adımına ulaştığımız anlamına geliyor: aslına bakarsak harcamanızı artırıyoruz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir